Ejendommens ID – Nr. 49421 |
---|
Ejendomsservice: Henvendelse til Inspektør Ejner Svendsen kan ske mellem kl. 8 og 16 på mobil nr. 31 16 06 56 eller via mail: ejendomskontoret@bavnehoejpark.dk |
Henvendelser om indvendigt vedligehold: Herunder vaskerier, affugtere, tørretumbler, vaskemaskiner o.l. |
Henvendelser om udvendigt vedligehold: Herunder klimaskærm, altaner, vinduer, facader, parkeringsområder, grønne områder, veje, flisearealer, skraldeøer, kloakker, afløb og belysning. |
Vigtigt: Inspektøren skal kontaktes, hvis der er behov for at der skal lukkes for vand eller el i en opgang på grund af håndværkerarbejder |
Hvad gør I hvis der opstår en *Akut opstået skade? Det kan være brud på et vandrør, tilstoppet kloak, EL kortslutning i hovedinstallation, i sådanne tilfælde skal anmeldelsen ske til: Inspektør Ejner Svendsen, såfremt skaden sker inden for normal arbejdstid kl. 8-16.mobil nr. 31 16 06 56 Skader, som opstår uden for almindelig arbejdstid skal ske til: Pro Skadesservice på telefon 42 70 70 30. |
*) Bemærk venligst, at i de tilfælde, hvor henvendelsen ikke viser sig at være uopsættelig, vil beboeren, der har rekvireret entreprenøren, selv skulle dække udgiften. Eksempler på ikke akutte hændelser: Ingen varme i radiatorerne, ingen strøm i enkelte stikkontakter, ingen lys i terræn. Såfremt et tilstoppet toilet viser sig at være selvforskyldt, skal beboeren selv dække udgiften til rensning. |
Lejere skal henvende sig til Maiken Dahl, CEJ Ejendomsadministration, mellem 10 og 16 på tlf. 33 70 77 06 eller via mail: mda@cej.dk |
Viceværtservice: Henvendelse til Ejner Svendsen mellem 8 og 16 på mobil nr. 31 16 06 56 eller via mail: ejendomskontoret@bavnehoejpark.dk |
Tilladelse til at bruge penge fra konto for indvendig vedligeholdelse skal CEJ administrator kontaktes. |
Alle problemer med lejligheden, fx: - stoppede afløb - løbende toiletter - radiatorer - termostatventiler /varmemålere |
Spørgsmål om opkrævning af husleje, betaling af varme, aftale om leje af ekstra kælderrum. rettes til ejendommens administrator: CEJ Ejendomsadministration telefon 33 70 77 19 mandag-torsdag fra kl. 9-16 og fredag 9-15 |
Forhold der bør ordnes uden for lejligheden: - mangler i bygninger, fx belysning samt rengøring af fællesarealer inkl. vaskekældre, flisearealer, grønne områder og veje |
Problemer i forbindelse med indvendigt vedligehold. |
|
Godkendelse af regninger i forbindelse med godkendt indvendigt vedligehold af leje lejligheden. |
|
I tilfælde af *Akut opstået skade, fx brud på et vandrør, tilstoppet kloak, EL kortslutning i hovedinstallation skal anmeldelse ske til: Inspektør Ejner Svendsen kontaktes, hvis skaden sker mellem kl. 8-16, mobil nr. 31 16 06 56. Skader uden for alm. Arbejdstid skal ske til : Pro Skadesservice på telefon 42707030. |
|
*) Bemærk venligst, at i de tilfælde, hvor henvendelsen ikke viser sig at være uopsættelig, vil beboeren, der har rekvireret entreprenøren, selv skulle betale udgiften. Eksempler på ikke akutte hændelser: Ingen varme i radiatorerne, ingen strøm i enkelte stikkontakter, ingen lys i terrænet. Bemærk skulle et tilstoppet toilet vise sig at være selvforskyldt, skal beboeren selv dække udgiften til oprensning. |
info@bavnehoejpark.dk
Bavnehøj Park 17, 3500 Værløse
CVR: 29252882
Bavnehøj Park - Copyright 2019 | Login